maandag 18 november 2013

KREADOE EN SPECTRUM NOIR

KREADOE EN SPECTRUM NOIR
 
Wat een geweldige 5 dagen op de Kreadoe.
Het was heel druk en super gezellig. Velen van jullie zijn nu in het bezit van de
mooie, goed werkende Spectrum Noir Alcohol stiften.
Voor diegene die ze thuis hebben, al veel mee gedaan?
 
Ik kreeg  deze mooie kaart van Elly Verheijen.
Elly schreef:"Het parelmoer papier is wat dikker waardoor de stiften niet doordrukken en ook niet uitlopen. Heel fijn om op te werken".
Zelf werk ik erg graag op gewoon wit papier van 170 gram. Zeker ga ik ook het parelmoer papier uitproberen.
Als je zelf ook iets hebt gemaakt op bijzonder papier, ik hoor het graag.

Dan nog even SPECTRUM NOIR NIEUWS
Op de Kreadoe heb ik al de aankondiging gedaan, dat er een nieuwere versie van de Spectrum komt.
Veel blijft het zelfde. Ik heb nog een redelijke voorraad van de Spectrum Noir 2013 style.
Het voordeel van deze versie is dat ze een stuk goedkoper zijn.
Een pakje van 6 kost nu € 6,75 de 2014 versie gaat € 7,95 kosten.
Zolang ik de 2013 versie op voorraad heb blijft de goedkope prijs gehandhaafd.
Inmiddels ben ik al door de kleur "Greens" heen, dus die is ietsje duurder.
 
DAN NOG EVEN DIT
Mocht je op de Kreadoe of via de website iets gekocht hebben waar je niet tevreden over bent,
laat mij dit alsjeblieft weten.
Ik vind het heel vervelend als je als klant niet tevreden bent over je aankoop.
Stuur een mail naar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten